Review of "Investigación y buenas prácticas en educación patrimonial entre la escuela y el museo. Territorio, emociones y ciudadanía"
DOI:
https://doi.org/10.26754/ojs_clio/clio.2021476242Abstract
Editores: José María Cuenca López; Jesús Estepa Giménez; Myriam J. Martín Cáceres Título: Investigación y buenas prácticas en educación patrimonial entre la escuela y el museo. Territorio, emociones y ciudadanía Lugar de edición: Gijón Editorial: Ediciones Trea Idioma: español Año: 2020 ISBN: 978-84-18105-99-9 Páginas: 496Downloads
References
Cuenca-López. J. M. (2002). El patrimonio en la didáctica de las ciencias sociales. Análisis de concepciones, dificultades y obstáculos para su integración en la enseñanza obligatoria [Tesis Doctoral, Universidad de Huelva]. http://hdl.handle.net/10272/2648
Cuenca-López, J. M. y Estepa-Giménez, J. (2017). Educación patrimonial para la inteligencia territorial y emocional de la ciudadanía. Midas. Museus e estudos interdisciplinares, 8, 1-10. https://doi.org/10.4000/midas.1173
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Sergio Sampedro-Martín
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright remains the property of authors. Permission to reprint must be obtained from the authors and the contents of JoS cannot be copied for commercial purposes. JoS does, however, reserve the right to future reproduction of articles in hard copy, portable document format (.pdf), or HTML editions of JoS.